Icebug Kõva Mehe Jooks otseülekanne

• 18 juuni / 2017
  • MATKaTV

18. Juunil kell 12.00 antakse Tallinna lähistel Saunapunktis start 10 km pikkusele katsumuste rajale. Pea 1000 osalejat läbivad 10 km distantsil juba kümnendat korda erinevaid takistusi joostes, ujudes, roomates ja ronides.

MATKaTV youtube kanalisse toodab Baltic Broadcasting otseülekande, et saaksid oma sõpradele kaasa elada. PS: Ürituse nimest hoolimata on stardis ka väga palju kangeid naisi. Ülekanne algab 10 minutit enne starti, ehk 18.06.2017 kell 11:50. Ülekande vaatajate vahel loosime välja 100€ MATKaSPORT kinkekaardi, pane en

MATKaTV osa 39 - Telgikatte parandamine

• 12 juuni / 2017
  • MATKaTV

Asju juhtub ja põhjuseid miks telgi kattematerjal võib viga saada on must-tuhat erinevat, alates kassidest kes soovivad seda kraapimispuuna kasutada ja pahatahtlikest tuuleiilidest kes su telki mööda asfaltplatsi lohistavad kuni ülemeeliku sõbrani kes ust mitte üles leides hoopis taskunuga sisenemiseks kasutab (Jah, see on päriselt juhtunud).

MATKaTV 39'ndas osas vaatavad Väints ja Anneli kuidas telki parandada nii, et sinu telk toimetaks veel aastaid nagu uus koos kõikide oma heade omadustega.

MATKaTV test - Icebug jalanõu kaal kuivana ja märjana

• 12 juuni / 2017
  • MATKaTV

Icebug väidab päris julgelt, et nende maastikujooksu jalanõude sisematerjalid on valitud sellised, et märgades oludes joostes pead vähem lisamassi kaasas vedama kui konkurentide maastikujooksu jalanõudega.

Meie arvame, et katse on tõe kriteerium ja katse me tegimegi mis seda väidet veenvalt kinnitas. Aga kui sul on olemas köögikaal ja maastikujooksujalatsid siis ole hea ja tee sarnane katse ning anna meile tulemustest kommentaarides teada.

Loe edasi

Suunto. Otse rajale. Maksa hiljem.

• 08 juuni / 2017

Ilma pulssi teadmata sportimine on nagu autoga kogu aja täisgaasil kihutamine. Tervislik liikumine tagab hea enesetunde ning tugeva tervise.

Suunto spordikellad on aga palju rohkemat kui lihtsalt pulsikellad, sest sisaldavad personaliseeritud treeningsoovitusi ja kavasid tagades sulle optimaalse treeningu sõltumata sellest kas oled pürgimas maailmameistriks või on sinu sihiks hoopis "alla 100 kilo". Suunto on sulle kaaslane aastateks ning et võiksid selles täielikult veenduda on võimalik MATKaSPORDIST kuni juuni lõpuni

Loe edasi

Coleman KOBUK – tõenäoliselt parim puhkusetelk üldse!

• 07 juuni / 2017
  • Väino Laisaar

Vanal heal ajal, sest nii on kombeks öelda, olid telgid paksust presendist, rohmakad, rasked ja lasid tõsisema saju korral vihma läbi.

Kui aga vähem sadas, tuli sellegi poolest hoiduda katuse puudutamisest, sest siis hakkas kohe vett tuppa lekkima. Aga neil telkidel oli ka üks eelis – nad olid seest suhteliselt pimedad. Uus aeg tuli aga moodsate kergete ja vihmakindlamate materjalidega. Telke oli lihtsam üles panna, kaasas tassida ning nad kuivasid vanadega v

Loe edasi

GoPro HERO5 Blackiga kaasa tasuta lisaaku ja Rinnavöö kinnitus, ainult juuni keskpaigani

• 02 juuni / 2017
  • MATKaSPORT

Kuni 15. juunini saad HERO5 Black kaamera ostuga tasuta kaasa rinnavöö kinnituse ja lisaaku. Soorita ost mugavalt e-poest või külasta meie kauplusi ning jäädvusta oma suve parima seikluskaameraga.

MATKaTV osa 38 - Seiklussport

• 16 mai / 2017
  • MATKaSPORTlased
Telli uudised

Jäta meile oma e-posti aadress. Meil on heameel jagada Sinuga nõuandeid, reisijutte ja häid pakkumisi.