Jagame seiklust – Ferrino viis meie kliendid Itaaliasse seiklema

/, Uudised/Jagame seiklust – Ferrino viis meie kliendid Itaaliasse seiklema

Käes oli 13 september ja algas neljapäevane seiklus Itaaliasse, Torinosse. Teadmata mis ees ootab.

Külla ootas meid matkavarustust müüv ja valmistav firma Ferrino. Matkaspordis  on Ferrino esinadatud  juba 20 aastat.

Ees ootas meid Ferrino külastus, matk Rifugio Quintino Sella mägimaija, ööbimine telkides ja Viso Mozzo mäetipp, mis on Wikipedia järgi 3019m merepinnast.

Seiklused lennujaamas.

Lend algas juba kell 6 hommikul Tallinnast, mis tähendas paljudele enne kella 3, 4 äratust. Saime lennujaamas kokku kell pool5. Osad näod olid tuttvad ja osad mitte. Grupp koosnes Matkaspordi töötajatest ja Matkaspordi klientidest, kelledele loosiõnn oli naeratanud. Näod üle loetud, võtsime sammud Check-ini suunas.

Algas katsumus nr1, sest pagasid ei olnud lennujaama töötajate arvates hinnas. Kuid meil olid kokkulepped teised. Pisuke ootamist ja selgus maija seatud ja saime suuna võtta pagasitega lennule. Lendasime Lufthansaga läbi Frankfurdi. Igal lennul anti kerge eine ja jook tasuta. Milanosse jõudes hilinesid lennud veidi ja olime graafikust kergelt maas.

Nüüd tuli läbida katsumus kaks ja kätte saada meile renditud sõiduautod. Meile oli renditud üks sõiduaauto Fiat 500c, mis oli selline pidike ja armas ja mahukas 8-9 kohaline buss. Kuna Eesti rendifirma oli ühe linnukese tegemata jätnud, tähendas see meile lisa  pooltund ootamist. Lõpuks said asjad lahendatud ja saime võtmed kätte ja sõit võis alata. Meie Fiat 500c auto rooli asus tubli Helen, kes trotsis hirmu tiheda liiklusega Torino vanalinnas ja käänulisi teid mägedes, sõidutas ta meid turvaliselt kohale ja tagasi.

Seiklused Ferrinos, Torinos ja mägedes.

Ferrinos võttis meid vastu omanik Anna Ferrino, kellel oli korraldatud meile vabas õhus lõuna. Meile juba tuntud Marco, kes kevadel külastas Eestit, tutvustas meile tehast ja oma igapäeva tööd.

Õhtuks viidi meid kokkamise töötuppa, kus saime oma kätega teha kohalikust toorainest pizza ja tiramisu kooki. Ülejäägid nii 4 pizzat saime kaasa. Õhtu lõppes kella 23paiku suunaga tagasi hotelli.

Teisel päeval tegi Anna meile Torino vanalinnas tuuri ja külastasime ka Juventuse fännipoodi, kus saime Ronaldo embleemidega fänni asju soetada.

Edasi viis meid Ferrinos töötav Giacomo mägedesse, kes andis järgmisele giidile Rifugio Quintino Sella mägimajas meid üle. Giid viis meid kolmandal päeval Via Mozzo mäetippu ja tegime väikese tiiru Rifugio Quintino Sella mägimaja ümber. Kolmanda õhtu sisustasime kaartimänguga kuni kella 22ni

Neljas päev algas kella 7st hommikul hommikusöögiga ja siis võtsime koos Giacomoga suuna tagasi autode juurde. Varuks oli ka aega, et külatada toidupoodi, kust saime kohalikku juustu ja likööri kaasa osta.

Tagasi Tallinnasse

Lend tagasi Tallinnasse läbi Frankfurdi möödus kiirelt. Frakfurti maanduses oli juba alanud Tallinna lennule peale minek. Kerge paanika oli tekkimas, kuid kiirustades me Tallinna lennule siiski jõudsime. Nii hästi ei läinud meie pagasitel. Nemad jäid maha, kuid anti lootust et järgmisel päeval saame kulleriga kätte. Tallinna piires toimetatigi tagasid järgmise päeva õhtuks kohale.

Ferrino jagatud seiklus

Reis oli väga tore- seltskond oli ühtehoidev, võõrustajad oli püüdlikud ja andsid endast väga palju, et me end hästi tunneksime. Ilm soosis igati meie külaskäiku. Torinos oli +30kraadi ja mägedes vahelduva pilvisusega jahedama poolsem ja õhtuti oli tähistaevas. Kuna varustus oli meil väga hea, siis kõik oli lihtsalt super.

Autor | 2018-10-19T11:59:54+00:00 september 20th, 2018|Ferrino, Uudised|0 Kommentaari