Üldine garantii informatsioon

Suunto toodete garantiiaeg on:

  • kompassidel 5 aastat
  • merekompassidel 10 aastat
  • täppisinstrumentidel 5 aastat
  • randmekompuutritel 2 aastat (randmekompuutritel, mis on toodetud enne 1. jaanuari 2002 on garantii 1 aasta)
  • sukeldumisinstrumentidel 2 aastat (sukeldumiskompuutrid, rõhunäidikud, sügavusnäidikud, sukeldumiskompassid)
  • sukeldumisinstrumentidel, tarvikutel ja lisavarustusel 1 aastat

Hoolduse garantiiaeg

Kõik tooted, mis on parandatud Suunto ametlikus hoolduskeskuses omavad kolm (3) kuud garantiid tehtud töö(de)le.

Suunto randmekompuutrite garantii informatsioon

Kui tootel peaksid ilmnema vead materjali või tootmisvead, siis Suunto OY, omal valikul, kas asendab toote või selle osad uute või parandatute vastu tasuta 2 (kahe) aasta jooksul alates ostukuupäevast. See garantii laieneb ainult toote esialgsele ostjale ja katab tootjapoolsed materjali ja tootmisdefektid, mis ilmnevad toote õigel ja normaalsel kasutamisel garantiiperioodi ajal.

Garantii ei hõlma patareivahetust.

Garantii ei kehti kahjustustele ja vigadele, mis on tekkinud õnnetuse tagajärjel, toote ebaõigest kasutamisest tulenevatele vigadele, juhul kui toodet on muudetud või modifitseeritud ja muudele vigadele, mis on põhjustatud toote ebaõigest ja valest kasutamisest.

Klient võib kasutada õigust lasta parandada oma randmekompuuter garantiikorras, kontakteerudes Suunto klienditeeninduse osakonnaga, et saada parandamiseks luba.

Suunto Oy, tema allüksused ja edasimüüjad ei vastuta juhuslike või mittejuhuslike kahjude eest, mis tulenevad seadme kasutamisest või kasutamisvõimetusest.

Suunto Oy ei võta vastutust seadme kasutamisest tulenevatele kahjudele ja kaebustele, mis tulevad kolmandate isikute poolt.

Suunto kvaliteeditagamissüsteem on sertifitseeritud Det Norske Veritas'e poolt ja vastab ISO 9001 nõuetele.(kvaliteedi sertifikaat nr 96-HEL-AQ-220)

Kui garantiinõue on õigustatud, siis tagastage toode oma Suunto edasimüüjale, kes on vastutav, et Teie toode saaks parandatud. Lisage oma nimi, aadress, garantiitalong ja/või ostuarve, vastavalt nii, kuidas antud riigis nõutakse. Garantiinõudega hakatakse tegelema ja toode parandatakse või vahetatakse ümber tasuta ja tagastatakse Teile eelnevalt Suunto edasimüüja poolt öeldud aja pärast. Kõik parandustööd, mis ei käi garantii alla, tehakse Teie kulul. See garantii ei ole edasiantav ja kehtib esmasele omanikule.

Juhul, kui ei ole võimalik pöörduda Suunto edasimüüja poole, siis kontakteeruge oma Suunto maaletoojaga edasise informatsiooni saamiseks.

Märkus: Kahjustused, mis on põhjustatud mitteoriginaalosade kasutamisest, ei käi garantii alla!!

Täiendavat informatsiooni leiab SUUNTO kodulehelt: http://www.suunto.com

Lähim ametlik hoolduskeskus asub:
SUUNTO Oy
Valimotie 7
01510 Vantaa
Finland
tel. +358 2 284 1160
http://www.suunto.com
Turustaja ( maaletooja ) Eestis on MATKaSPORT OÜ, tel. 6813 130

Küsimused ja vastused SUUNTO garantii kohta.

MILLISEID HOOLDUSTÖID MA SAAN OMA SUUNTO RANDMEKOMPUUTRILE ISE TEHA?

NB! Kui vajate mingeid parandustöid on soovitav kontakteeruda autoriseeritud Suunto teeninduskeskusega , Suunto maaletoojaga või jaemüüjaga!

Randmekompuutri patareid ja rihma saab vahetada kasutaja iseseisvalt, juhul, kui vahetus toimub õigel moel et vältida igasugune vee lekkimine randmekompuutri korpusesse või patareipesasse. Kasutage ainult Suunto originaal patareivahetus- või rihmavahetuskomplekti! Patareid saab kasutaja vahetada kõigil Suunto randmekompuutritel välja arvatud 9-seeria randmekompuutritel. Juhised patareivahetamiseks või rihmavahetuseks leiate toote juhendist.

MIDA TÄHENDAB VEEKINDLUS SUUNTO RANDMEKOMPUUTRITEL?

Suunto tooted on testitud ISO (rahvusvaheline standardiseerimise organisatsioon) 2281 standardile vastavalt. See tähendab, et toode on veekindel. Lisaks mõistele „veekindel“ (water-resistant) võib randmekompuutritel olla ka maksimum rõhk bar'ides (3bar/10bar) või sügavus meetrites (30/100m). Need arvud ei näita lubatud sukeldumissügavust vaid veesurvet, millega testimine läbi viidi. See tähendab, et Suunto randmekompuutriga ei ole võimalik sukelduda 30/100m sügavusele. Vihm, dušh, ujumine ja muu tavaline vee mõju kellale kahjulik pole, kuid olles vee all, ei tohi nuppe vajutada mingil juhul!!
NB! Randmekompuutrid ei ole mõeldud sukeldumiseks v.a. spetsiaalsed sukeldumiskompuutrid!

MIS ON SUUNTO ORIGINAALTARVIKUD?

Suunto originaaltarvikuid turustatakse ainult läbi Suunto ülemaailmse levitajate ja jaemüüjate võrgu kaudu. Originaaltarvikud on testitud, et nad oleksid sobivad Suunto toodetele ja seetõttu on neid ohutu kasutada. NB! Rikked või kahjustused, mis on põhjustatud mitte-originaaltarvikute kasutamisel ei kuulu garantii alla!!

KUST SAADA ROHKEM INFORMATSIOONI?

  • Teeninduse ja garantiialast informatsiooni saab www.suunto.com otsides sealt Korduma Kippuvate Küsimuste alt (FAQ).
  • Kui seal vajalikku infot ei leia, võite saata ka abipalve. Et saata abipalvet peate end registreerima süsteemi.
  • Samuti võite kontakteeruda meie Euroopa kasutajatoe telefonile +35822841160. Kõne maksumus on vastavalt Teie teenusepakkuja hinnakirjale, kui tavaline kõne Soome. Telefonikeskus on avatud E – R 9.00 – 21.00 Helsingi aja järgi (GMT +2). Teenindust pakutakse järgmistes keeltes: eesti, inglise, prantsuse, saksa, rootsi, soome. Telefonikeskuse professionaalid annavad kliendile vastuse sukeldumistoodete, kompasside ja matkatoodete kohta.

SUUNTO hooldus

Iga SUUNTO kella omanik võib endale tellida tasuta kulleri kella või muu seadme SUUNTO garantiihooldusesse saatmiseks ja sealt tagasi saamiseks.
Soovitame seda võimalust kasutada igaühel aga eelkõige nendel, kel on keeruline tulla Hoolduspunkti Tallinnas. Ühtlasi on see ka kõige kiirem viis toote probleemi lahendamiseks. Suhtlemine SUUNTO hoolduskeskusega toimub inglise keeles.
Telli SUUNTO hoolduse kuller SIIT!

SUUNTO ametlik Hoolduspunkt Eestis (edaspidi Hoolduspunkt) asub Järve MATKaSPORT kaupluses Pärnu mnt. 238, tel: 6813141, e-mail: suunto@matkasport.ee.

Hoolduspunkt tegeleb SUUNTO kellade hoolduse ja garantiiliste muredega. Hoolduspunktist saab kõige kiiremini abi tühja patarei, purunenud rihma ja signaali edastuse – seadmete paaritamise probleemidega. Kaasas peavad olema kõik komponendid: kell, pulsivöö, kaabel (kui on), POD'd millega on probleem jmt. Kui kella on vaja remontida, siis saadab Hoolduspunkt toote edasi Soome SUUNTO HooldusKeskusesse ja hoolduse aeg pikeneb selle võrra.

Patareid ja akud

SUUNTO toodete kasutajal on võimalus ise patareid vahetada, kuid seda tuleb teha hoolsalt ja tingimata hoolitseda selle eest, et tihendite vahele ei jääks kübemeid ja mustust. Kui on kahtlusi, kuidas seda teha, tasub kasutajal tuua kell, pulsivöö või POD patareivahetuseks Hoolduspunkti, kus küll võetakse selle eest tasu, kuid antakse tööle ka hooldusgarantii 3 kuud.
NB! SUUNTO ei tunnista pretensioone ja tootegarantiid, kui kella sisse on tunginud vesi patareikaane vahelt pärast kasutaja poolt kaane avamist.
AMBIT'i akudel on pikk, kuid siiski piiratud eluiga. Kui kella aku ei pea enam piisavalt vastu, tuleb kell aku vahetamiseks igal juhul saata Soome SUUNTO HooldusKeskusesse. See on tasuline teenus.

Telli SUUNTO hoolduse kuller SIIT!

Hinnad

Tegevus Hind Kauplus SUUNTO kellade rihmavahetus 10€ Järve SUUNTO kellade patareivahetus 10€ Järve Mittegarantiiliste toodete käsitlemistasu 20€ Järve

Toode on lisatud soovinimekirja
Toode lisatud võrdluseks

Me kasutame küpsiseid. Kui te jätkate selle saidi kasutamist, eeldame, et olete sellega rahul.