KAUBA TELLIMINE JA SELLE EEST TASUMINE
1. Kas e-poest kaupa ostes rakendub püsikliendi soodustus samamoodi nagu tavakaupluses?
- Jah, rakendub, kuid selleks tuleb ühekordselt, esimesele ostule eelnevalt, ka e-poes luua püsikliendikonto. See tuleb isikukoodi ja e-maili aadressiga kinnitada, et süsteem teaks kaks kontot (eelnevalt kaupluses vormistatud konto ning e-poes ostlemise konto) omavahel siduda. Kui eelnev saab tehtud, siis kuvatakse sisse logituna automaatselt Kliendile personaalselt kehtivad soodushinnad. Kui ülal mainitud tegevusega tekib tõrkeid või küsimusi, siis võtke julgesti ühendust e-poe klienditoega.
2. Kas makstud tellimusele saab teha parandusi või selle hoopiski kustutada?
- Jah, kui olete märganud tellimuse vormistuses viga (vale suurus, ekslik telefoninumber vms.), siis tuleb esimesel võimalusel teavitada e-poe kliendituge. Tekkinud viga on võimalik parandada vaid enne seda, kui tellimus on tarneteenuse pakkuja esindajale üle antud.
- Jah, tellimuse saab ka täielikult tühistada. Selleks tuleb kirjalikult vastata tellimuse kinnituseks saabunud e-mailile, märkides selgesti, et soovite ostust täielikult loobuda.
3. Kas tellimusel määratud tarneviisi saab hiljem muuta?
- Jah, valitud tarneviisi on võimalik vajaduse korral muuta, kuid selle sooviga tuleb esimesel võimalusel pöörduda klienditoe poole. Muutuseid on võimalik teha vaid enne seda, kui tellimus saab tarneteenuse pakkuja esindajale üle antud.
4. Millised makseviisid on saadaval?
- MATKaSPORT e-poes saab ostu eest tasuda pangalingi kaudu; kaardimaksega; järelmaksuga.
5. Kas tasuda saab ka järelmaksuga?
6. Kas järelmaksu maksekuupäeva on võimalik muuta?
- Jah, kuid järelmaksu teenuse valides, tekib leping Kliendi ja MATKaSPORDI koostööpartneri vahel ning küsimuste korral tuleb pöörduda otse teenusepakkuja poole.
7. Kas e-poes saab tasuda MATKaRAHA kinkekaardiga?
- Ei, MATKaRAHA kinkekaart ning muud sooduskupongid on mõeldud kasutamiseks vaid tavakauplustes kohapeal.
8. Millal ja kuidas saan ostu eest arve?
- Arve saadetakse Kliendi e-maili aadressile pärast tellimuse kinnitamist, PDF formaadis.
9. Kas kaupa saab osta ka telefoni või e-maili teel?
KAUBA KOHALETOIMETAMINE JA HINNAD
1. Kas kauba saatmine on tasuta?
- Tellimustele, mille ostusumma ületab 89€, on kauba pakiautomaati saatmine Kliendile TASUTA.
2. Mis on erinevate tarneteenuste hinnad?
- Kullerteenus aadressile (s.h. matka- ja suusakepid) 10€
- Kullerteenus aadressile, kui kaup on mahukas mõõdus (>30kg; >120cm; v.a. matka- ja suusakepid) 30€
- Saatmine pakiautomaati (Omniva; DPD; Itella) 3,20€
- Saatmine pakiautomaati (Omniva; DPD; Itella) juhul, kui ostusumma ületab 89€ on teenus Kliendile TASUTA.
- Meetod "tulen ise järgi" MATKaSPORT kauplusesse, kus kaup on kohapeal olemas, on Kliendile TASUTA.
3. Kas kaupa on võimalik tellida ka välisriiki?
- Jah, hinna ning muu info saamiseks tuleb võimalikult täpse kirjeldusega päring saata aadressile: info@matkasport.ee.
4. Kui kaua kulub aega tellitud kauba kätte saamiseks?
- Reeglina jõuab tellimus Kliendini 3-4 tööpäeva jooksul, välja arvatud erijuhtudel, kui tekkinud on ootamatu tõrge. Näiteks tarneteenuse pakkuja ülekoormus või muu sarnane ettenägematu olukord. Valides meetodi "tulen ise järgi" saab kauba kätte samal päeval.
5. Kas kaubale on võimalik ise järgi tulla?
- Jah, valides ostukorvis tarneviisiks "tulen ise järgi" on võimalik kaup kätte saada asukohast, kus see parasjagu olemas on. Selle valiku eelduseks on asjaolu, et kõik ostukorvis olevad tooted asuksid ühes ja samas laos. Juhul kui ostukorvis võimalust "tulen ise järgi" ei kuvata, siis tähendab see, et valitud kaubad asuvad erinevates laopaikades.
6. Kas kaubale võib järgi tulla keegi muu, kui ostu vormistaja?
- Jah, tellitud kaup väljastatakse tellimus- või arvenumbri alusel. Ostu sooritajal tuleb kaubale järele minevale isikule tellimuse dokument või sellel kuvatud number edasi anda.
7. Kui valituks sai meetod "tulen ise järgi", siis kui kaua peaks ootama?
- Reeglina saab Klient kauba kätte juba samal päeval, kuid täpsustava sisuga SMS saadetakse Kliendile siis, kui kaup on väljastamiseks valmis.
8. Mida teha, kui pakend on tarne käigus kahjustada saanud?
- Sel juhul tuleb esimesel võimalusel ühendust võtta MATKaSPORT e-poe klienditoega helistades telefonile: +372 6813 130 või kirjutades aadressile e-pood@matkasport.ee.
9. Kas e-poest saab osta MATKaRAHA ehk MATKaSPORT kinkekaarti?
KAUBA TAGASTAMINE JA VAHETAMINE
1. Kuidas saab ostetud kaupa tagastada?
- Kui algseks tarnemeetodiks oli pakiautomaadi teenus, siis saab toote/tooted tagastada samuti - pakiautomaadi vahendusel. Täpsemad juhendid erinevate teenusepakkujate kirjeldustega leiab SIIT.
- Kauba saab tagastada ka sobivasse MATKaSPORT kauplusesse - info täpsete aadresside ning avamisaegade kohta leiab SIIT.
- Muudel meetoditel tagastamise korral tasub tarnekulud Klient.
2. Mida teha, kui ostetud toode on sobiv, kuid suurus mitte?
- E-poest ostetud kaupasid on võimalik, ühel korral, sama mudeli teise suuruse vastu ümber vahetada. Toote hind selle liigutusega ei muutu.
3. Mida teha, kui toote kvaliteet ei vasta oodatule?
- Alates kauba kättesaamise hetkest jääb Kliendile kaheks aastaks õigus ostetud tootele pretensioon esitada, juhul kui selle kvaliteedis pettuti. Täpsem info kogu protsessi kohta on leitav MATKaSPORT e-poe ostutingimustest.
4. Kui kaua võtab aega loobutud kauba eest raha tagastamine?
- Kauba eest tasutud summa tagastatakse pangakontole, millelt see välja saadeti - seda esimesel võimalusel, kuid kindlasti mitte hiljem, kui 14. päeva jooksul pärast kauba müüjani jõudmist.