Jack Wolfskini visioon – “We Live to Discover”

///Jack Wolfskini visioon – “We Live to Discover”

Jack Wolfskini visioon – “We Live to Discover”

Veidi rohkem kui 40 aastat tagasi istus seltskond sõpru Kanadas lõkke ääres ja mõtles, mis võiks inspireerida teisigi nautima metsikut loodust. Sel hetkel ei osanud nad ise küll ette näha, et sellest mõttest tekkinud säde paneb aluse ühele maailma juhtivale matkavarustuse tootjale, kes pakub täna tööd enam kui 1400 eksperdile. 1981. aastal lõkke ääres alustatud ettevõtte sümboliks sai käpajälg ning nimeks Jack Wolfskin, filosoofiaks aga tõekspidamine, et seiklusi mistahes tingimustes saab nautida vaid siis kui sul on tingimustele vastav kvaliteetne varustus.

Tänaseks on Jack Wolfskin tänu saksa inseneride, spetsialistide ja seiklejate kogemuste ühildamisele kasvanud üheks maailma tuntuimaks matkavarustuse brändiks. Kuid suure eduga kaasneb ka suur vastutus ning on selge, et tänases maailmas ei tohi püüdlus parima toote poole kaasa tuua negatiivset mõju keskkonnale, inimestele tootmisprotsessis ega ka loomadele meie ümber. Sellest, kui ennastsalgavaid ja pehmelt öeldes imekspandavaid samme sel teekonnal astutakse, saad lugeda juba meie järgmisest blogipostitusest.

Aga esmalt – räägime asjast

Saksamaal Frankfurti lähedal Idelsteini väikelinnas asuv matkavarustuse tootja Jack Wolfskin tutvustab koos 2022. aasta sügistalvise kollektsiooniga oma uut logo ning kõlavat hüüdlauset – „We Live to Discover“ ehk „Ela avastades“. Uue, või oleks ehk tark öelda, juurte juurde tagasi pöörduva visiooni edasiviivaks ja suunavaks jõuks on arusaam, et inimestele on loodus andnud ürgse kutse uute kohtade avastamiseks, ning seetõttu innustab Jack Wolfskin pürgima loodusest saadavate uute kogemuste, avastuste ja eriliste hetkede poole.

Tõsi ta on, et seikluste käigus tekib meil tihti eriline suhe mitte ainult kaasseiklejate vaid ka oma varustusega. Taas kapist oma ilmastikukindlat matkajopet välja võttes meenuvad nii tippu tõusud mägedes, kondamised rabades kui ka mõnus kulgemine  matkaradadel koos lastega. Kuid selliselt saab mõjuda vaid varustus, mis tõepoolest aastaid vastu peab ning ning juba oma olemuselt kutsub üha uusi avastusi kogema.

Uutes kollektsioonides on lisaks toodete vastupidavusele ja veelgi keskkonnasõbralikumale tootmisprotsessile tähelepanu pööratud ka selgitustöö tegemisele. On ju suur vahe, kas valmistud suusamatkaks või lähed sombusele kultuurikilomeetrile jalutama. Nii on juba tootenimetustes arusaadavamalt välja toodud, millistesse oludesse toode hästi sobida võiks. Näiteks leiab tooteid nimedega Stormy point, Polar bear, Rainy daysGo hike või Snow summit. Seda, kuhu on mõeldud toode nimega Tandem, saab aga igaüks juba ise mõelda.

Samuti jätkab Jack Wolfskin oma kollektsioonidega suunal, et mitte kõik, mis sobib karmidesse oludesse, ei pea olema laiguline või beež. Disainikeel lubab jätkuvalt parkat kanda nii lõkke ääres kuuseokstel istudes, teel kontorisse kui ka kelgumäel. Aga ilu on vaataja silmades ning seda, kas Jack Wolfskini kvaliteetne ning vastupidav varustus ka “jah kallis, see on tõesti ilus” kontrolli läbib, peate juba ise MATKaSPORT kaupluses vaatama.

Kui sa kohe mitte ei jõua järgmist postitust ära oodata, siis siit leiad ühe vahva õhtuse väljakutse. Kas teadsid, et juba 2014. aastast avaldab Jack Wolfskin iga toote kohta detailse ülevaate, kust on täpsemalt pärit selles kasutatud toorained, ning märgib ära ka tootmiskohaks olnud tehase jätkusuutlikkuse taseme? Lähemalt saad uurida siit!


Allikas: Jack Wolfskin
Tõlkis: Väino Laisaar
Toimetas: Yoko Tees

Autor | 2024-02-23T12:28:04+00:00 november 11th, 2022|Jack Wolfskin|0 Kommentaari