“Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!” ütleb MATKaSPORDI töötaja Egert

///“Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!” ütleb MATKaSPORDI töötaja Egert

Olen sündinud Tallinnas, kuid võib öelda, et olen kasvanud üles nii siin kui ka välismaal. Lapsepõlves olin ma väga aktiivse eluviisiga laps – tagusime sõpradega hoovis nii palju jalgpalli, et lausa muru lõpetas kasvamise. Tegime ulakusi ning enamus suved veetsime võimalikult palju erinevate veekodude ääres ujudes ja ka kala püüdes – olen kirglik kalamees. Juba varases lapsepõlves sain külge reisi -ja matkapisiku. Võtsin ette erinevaid seiklusi, mis tihti viisid mind ka “keelatud kohtadesse.” Lisaks sellele kõigele olen endine tippsportlane – ei ole olemas Eestis basseini, kus ma poleks ujunud ja võistelnud. Täna mängin aktiivselt discgolfi ning annan jalgadele tuld Tallinna Maratonil.

Enne MATKaSPORDI aega meeldis mulle ja siiani meeldib REISIDA! Armastan erinevate maade kultuure, arhitektuure ning mägesid. Viimast nii matkade kui ka mäesuusa näol. Sõpradega on mulle alati meeldinud võtta ette mõni seiklus või üritus, tundugu see nii ulmeline, kui tahes, kuid alati oleme selle täide viinud. Minu kalender peab täidetud olema! Ma lihtsalt ei püsi paigal!

Enne MATKaSPORTI töötasin ma pikalt perefirmas Rademar, kus sain vajalikud teadmised riietuse, jalatsite olemusest ja tehnoloogiatest ning avasin endale ukse ratta -ja suusaspordi maailma. Täiendasin hiljem oma teadmisi Eesti suurimas rattapoes Veloplus. Mulle väga meeldib klienditeenindus, sest pole kunagi inimestega suhtlemist kartnud. Tegin endale selgeks, et pole olemas kehva suusailma vaud on olemas kehv riietus. Lisaks kõigele muule olen ka ettevõtja ja suusamäärde meister. MATKaSPORT ettevõttesse jõudsin tänu endise kolleegi soovitusele. Tööle asusin ootusega, et mu tulevased kolleegid on samasugused seiklushundid nagu mina – ei pidanud pettuma!

Sisseelamise protsess sujus kiirelt ja mugavalt, sest antud töö ei olnud mulle võõras. Samas pakkus MATKaSPORT huvitavaid koolitusi brändidelt ja teemadelt, millega ma varem ei olnud kokku puutunud. Sisseelamiseks panustasin ise sellega, et mul oli alati tahe kuulata ja õppida. Näen, et “Mr Know it All” ego tasuks maha suruda, sest alati on olemas midagi uut, mida õppida ja ise areneda. See on ka minu soovitus uutele töötajatele! Olin ka kohe “müüdud” ideele hakata ronimis -ja julgestusvarustuse spetsialistiks, mis viis minu õpingud Prantsusmaale.

Kui kandideerisin siia ettevõttesse, siis pidas mu ettekujutus sellest tööst paika, sest tegemist oli ju klienditeenindusega. Üllatuseks tulid kõik need lisavõimalused, mida MATKaSPORT pakub ning kuhu ise ka panustab – nii oma töötajatesse kui ka ühiskonda. Mulle meeldib MATKaSPORDIs töötada, sest ma saan jätkata oma hobidega ning neid ka täiustada – seda siis kogemuste kui ka varustuse näol. Olen oma eluteel jõundud sinnamaani, kus palgatööst on saanud ka hobi. Mulle meeldib kuulata klientide lugusid seiklustest, mis nemad kunagi ette on võtnud või plaanivad ette võtta ning nendele kaasa elada. Mulle väga meeldib leida lahendusi ja hiljem ka tagasisidet kuulata (olgu kasvõi negatiivne… siis õpin jälle!). Ma pigem teen ühe inimese õnnelikuks kui lahmin massi ja üritan kõigile midagi pähe määrida. Mulle meeldib MATKaSPORDIs asjadele personaalselt läheneda.

Mina ja minu meeskond. Oleme ühtemoodi veidi „hullud“ ning näen igaühes neis killukest endast. Me võtame asju ette ja viime need täide. Kui otsustame koos matkasuusad jalga panna ja metsa minna, siis ei ole vahet, mis ilma parasjagu lubab, me teeme seda! Me rassime koos läbi metsade ja üle külmunud järvede ning õhtul muljetame koos saunas. Meid ei erista oskused, teadmised, sugu ega vanusevahe, vaid meid toovad kokku koos loodud mälestused sellest, kuidas mõnda laskumis kurvi annab sirgeks tõmmata või hoopis priimuse peal kärsatatud vorstikeste tahmane maitse – mulle meeldib, et me unustame tihti sotsiaalmeedia ja paneme vahest poe ukse kinni ja läheme loodusesse, kus kohtume üksteisega näost näkku.

Minu kliendid on mulle õpetanud, et pole kunagi liiga hilja võtta ette veel üks seiklus! Sest siis ei pea hiljem midagi kahetsema, et see tegemata jäi. “Ja kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!” Minu edulugu MATKaSPORDIS on see, et ma pööran oma kire enda kasumiks! Kui peaksin nooremale minale midagi soovitama siis, ma ütleksin talle – imesid ei ole olemas! Kui Sul on unistus, siis pane paika konkreetne plaan, kuidas oma unistus täide viia. Ei ole vahet kui utoopiline sinu ettevõtmine tundub ja kes selle maha laidab – tee iga päev midagi selle jaoks ja püsi kursil. Sina oled selle laeva kapten!